Administratiekantoor Almere

Administratiekantoor te Almere gezocht voor meer rust?

Bent u teveel tijd kwijt aan het bijhouden van uw administratie? Wij begrijpen maar al te goed dat het een tijdrovende klus kan zijn waar u wellicht niet op zit te wachten. Veel ondernemers wagen zich er ook niet aan en besteden dit graag uit aan specialisten. Wij van AdFisq heten u dan ook hartelijk welkom wanneer u nog geen administratiekantoor in Almere heeft gevonden. Gevestigd in het mooie Lelystad maken wij het mogelijk, mits u in deze regio werkzaam bent, om uw administratie geheel aan ons over te laten.

Onze kennis en ervaring op het gebied van administratie maakt het voor u prettig om het uit te besteden. Wij hanteren een duidelijke werkwijze waarbij een goede communicatie centraal staat. Door op een professionele manier te werk gaan bent u verzekerd van een goede samenwerking. U bepaalt zelf wat u verwerkt wilt hebben en blijft altijd nauw betrokken bij onze werkzaamheden.

Administratiekantoor Almere

Onze tarieven:

  • Kostenbesparend: u betaalt per boekjaar, niet per uur;
  • Helder en transparant: u betaalt voor hetgeen wij (zoals vooraf afgesproken) doen en niet voor hoe lang we er over doen;
  • Gespreide betaling: één tarief voor het gehele boekjaar welke u maandelijks in 12 vast termijnen kunt voldoen;
  • Duidelijkheid vooraf: de omvang van uw administratie bepaalt de hoogte van het jaartarief en is dus niet afhankelijk van uw omzet.

Mocht u graag meer informatie willen ontvangen of direct een afspraak willen maken om uw administratie aan ons uit te besteden? Neemt u dan gerust contact op met ons, het administratiekantoor nabij Almere staat voor u klaar.

   Contact         Tarieven